czwartek, 31 stycznia 2013

Czarne koturny

   Ostatnio pisałam o moich celach zakupowych. Na dzień dzisiejszy mogę wykreślić z listy czarne koturny. Udało mi się takie zdobyć! Troszeczkę je przerobiłam, żeby sprostały moim oczekiwaniom :) Być może skuszę się jeszcze na kopytka z odkrytym palcem, ale tylko wtedy, jeśli trafię na okazję.


 


   Podobają mi się już od dawna, ale nigdy nie miałam okazji ich kupić. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi i szybko je założę. Znalazłam kilka zdjęć (ich odnośniki są tutaj - na weheartit wiele osób podaje fałszywe i niepełne źródła, dlatego wszystko zaserduszkowałam na swoim koncie), w których główną rolę odgrywają właśnie koturny.






  


23 komentarze:

  1. piękne koturny ;)
    Obserwuję bloga i czekam na rewanż, bo chyba zapomniałaś go dodać do obserw. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawałam, ale miałam jakieś problemy z blogspotem. Jakieś błędy. Teraz już na pewno dodane ;)

      Usuń
  2. Świetne !
    obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koturny, są takie wygodne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful outfits *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne koturny - super ! Kopyta z odkrytymi pacami - mega super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koturny! Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo. Początkujące blogerki powinny się wspierać! :)

    BUŹKA! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, a jak je przerobiłaś, jeśli mogę wiedzieć ?
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały one panterkowy motyw, ale zrobiłam z nich całe czarne.

      Usuń
  8. ostatnio mam hopla na punkcie czarnych butów, tylko takie kupuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już na razie starczy :) Coś czuję, że teraz będzie u mnie szał na nude :D

      Usuń
  9. Piękne masz te koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, Great post. Your blog is very lovely and interesting. Im glad if you visit my blog too

    keep in touch!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Przerabiać buty? Ja się nigdy nie dowarzyłam... ^^

    Zapraszam na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i love the shoes
    can we follow each other?
    i promise i'll follow back ^^

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this shoes.*_*
    Maybe follow each other???
    Lovely greets Nessa
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne butki, ja w tym roku również wzbogaciłam się o czarne koturny!

    xoxo, ANECIA
    ROZDANIE- ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń