poniedziałek, 28 stycznia 2013

Cele zakupowe - mała wizualizacja

Nadszedł czas odpoczynku. Dwa tygodnie, w których nie muszę odwiedzać szkoły - postanowiłam przeznaczyć na bliższe spotkanie z książkami od matematyki, języka polskiego oraz angielskiego. Niestety same chęci to za mało. Pierwszego dnia weszłam na blogspot.com i zaczęłam przeglądać, a także czytać blogi - to wciąga :) Własny kawałek w sieci to bardzo przydatna sprawa - wszystko w jednym miejscu. Właśnie tak powstał fessonn.

Na postanowienia noworoczne jest już za późno (bardzo dobry sposób na tłumaczenie lenistwa), ale zawsze można wyznaczyć sobie "cele zakupowe". Taka wizualizacja jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Znając mnie - nawet jakbym znalazła te same rzeczy w sklepie - zastanawiałabym się, czy mi się opłaca, czy na pewno jest mi to potrzebne, czy to akurat mój rozmiar. Od dawna "choruję" na motyw moro, czarną torbę z ćwiekami na spodzie, pandy oraz creepersy. Może w końcu uda mi się osiągnąć wyznaczone "cele zakupowe".





Bardzo chętnie przygarnę wyżej pokazane (źródło) lub podobne rzeczy. Oprócz tego może jakaś ramoneska, katana lub bransoletka z ćwiekami. Zapomniałam o czarnych koturnach! Muszę zdecydowanie zwęzić listę, bo jak na razie zawartość mojego portfela mnie przeraża :)



Jest coś, czego aktualnie szukacie? Macie swoją listę must have? Podzielcie się swoimi opiniami, inspiracjami - może uda mi się uzupełnić swoje "cele zakupowe". A może macie jakieś dojścia do wymienionych przedmiotów?


15 komentarzy:

  1. dzięki za odwiedziny może wzajemna obserwacja :)??

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam listy swoich must have, ale aktualnie unikam swetrów, płaszczy kurtek i innych rzeczy, które kojarzą się z zimą :)

    dziękuję za odwiedziny na blogu i oczywiście zapraszam częściej, pomimo zmiany konwencji :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku planuję znaleźć małą czarną i nowa parę dżinsów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe nie bylo mi w nich zimno, bo zawsze nosze pod legginsy rajstopy:) moim zdaniem w legginsach jest cieplej niz w jeansach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się ferie właśnie skończyły :(
    Kapcie pandy są świetne ;P A na mojej liście jest tylko jedna rzecz póki co - futrzana kamizelka. Póki co znajdywałam albo jakieś dziwne albo drogie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogę do takich kamizelek przekonać. Wydaje mi się, że dziwnie w nich wyglądam :(

      Usuń
  6. ja aktualnie nic nie szukam, co oczywiscie nie przeszkadza mi nabywac calej masy niepotrzebnych rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty na ostatnim zdjęciu są świetne też mogła bym takie mieć:)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam ogólnie czarnych na koturnie. Mogą być nawet wiązane. Choruję na nie już jakiś czas :)

      Usuń